Celkem v bazaru 87647 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2776 nových .

Jak podat inzerát na www.profit-inzerce.cz

Způsob podání inzerátu výrazně ovlivní jeho účinnost. Pokusíme se Vám stručně ukázat, jak správně podat inzerát, aby byl jeho účinnek maximální a Vy abyste byli s našimi službami i nadále spokojeni.

Nejjednodušeji podáte inzerát přes internet: http://www.profit-inzerce.cz/podani-inzeratu/

Zvolte, zda se jedná o soukromý inzerát (jednorázový prodej jakékoli věci, poptávka práce, služeb...) nebo zda se jedná o komerční inzerát (nabídka služeb, nabídka pronájmů kromě spolubydlení, nabídka půjček a v neposlední řadě nabídka práce).


Vyberte rubriku

Podání inzerátu - výběr rubriky

Výběr rubriky je zásadní věc - uvedením chybné rubriky se Váš inzerát vůbec nemusí dostat ke správnému čtenáři nebo jeho cesta k němu může být zdlouhavá. Rovněž správně určete, zda se jedná o Nabídku (něco prodávám, nabízím) či Poptávku (neco poptávám, kupuji).


Nadpis

Nejdůležitější věcí na inzerátu je jeho Nadpis. Ten čtenáře v přehledu inzerátů upoutá na prvním místě. Nepoužívejte proto obecné fráze "prodám" nebo "nabízím". Snažte se co nejvíce ve 40 znacích popsat, o co se v inzerátu jedná. Například: "Škoda Octavia combi 1.9 TDi červená". Určitě takový inzerát zaujme více než třeba "prodám auto".

Špatně: "Prodám auto"

Špatně: "Prodám Škodu Fabii s motorem 1,9 TDi, výkonem 74kw, vyroben v roce 2008, po prvním majiteli"

Správně: "Škoda Fabia combi 1,9 TDi, 74kw, 2008, 1. majitel"

 


Text inzerátu

Další důležitou věcí u inzerátu je samotný text inzerátu. U nás máte k dispozici až 510 znaků textu (u komerčních inzerátů je to ještě více). To je dostatečný prostor na popis dané věci k prodeji. Uvádějte důležité věci na začátku inzerátu, je možné, že Váš inzerát čtenáře hned na začátku nezaujme a přejdou jinam. A to by byla určitě škoda. Uveďte co nejvíce informací, ne každý zájemce se chce vyptávat na věci, které by v inzerátu mohly být klidně uvedené. Uveďte i důvod prodeje.


Cena

Pokud je to jen trochu možné, uveďte cenu prodávané věci. Uvedením ceny se Váš inzerát může zobrazovat i ve vyhledávačí zboží, tím pádem ho může navštívit více čtenářů. Někteří čtenáři inzeráty bez uvedené ceny ignorují.


Lokalita

Výběr lokality - podání inzerátu

Opět je-li to možné, uveďte vaši lokalitu (kraj, okres, obec). Jsou věci, pro které se vyplatí zajet si přes celou republiku (zvířátko, vysněné auto). Ale třeba pro sadu nádobí by se Vám asi jet 200 km nechtělo. myslete na to při podávání inzerátu.


Fotografie

Fotografie - podání inzerátu

Fotografie prodáváného předmětu vypoví více než popis na A4. Vkládejte kvalitní ostré fotografie, pokud možno bez vodoznaků z jiných inzertních serverů (takové fotografie nemůžeme zveřejňovat z důvodu autorských práv). Můžete zdarma vložit až 20 fotografií a samozřejmě můžete vložit i odkaz na video (z youtube.com).

Inzeráty s fotografií mají až 9x větší čtenost než ionzeráty bez fotografie.


Kontakt

Ač to na první pohled nevypadá, s kontakty bývá nejčastěji problém. Uvádějte telefonní číslo, málokdo chce psát email, když může zavolat. A samozřejmě si vše řádně zkontrolujte, několikrát jsem již inzerát museli smazat, protože inzerent chybně vyplnil telefonní číslo. A není v našich silách ani možnostech každý telefon prověřovat.

Pokud narazíte na inzerát, který je chybný (je v chybné rubrice nebo má chybný kontakt) prosíme Vás o nahlášení takového inzerátu. V detailu každého inzerát najdete odkaz "NAHLÁSIT INZERÁT". O vše ostatní se už postaráme.


Zvýhodnění inzerátů

Každý inzerát po uveřejnění můžete zvýhodnit topováním nebo zvýraznit podbarvením. Tím jej dostanete na přední místa ve výpisu inzerátů. Výrazně tím zvýšíte šanci na prodej dané věci.

Děkujeme Vám za využívání našich služeb a případné připomínky či vaše postřehy nám pište na e-mail: profit@profit-inzerce.cz