Celkem v bazaru 92851 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2806 nových .

Kreativita a její rozvoj: Pochopte ji komplexněji

Kreativita je novým hitem dnešní doby, celý svět po ní blázní. Všichni se snaží být kreativní, i když popravdě řečeno ne každý pro to má dobré předpoklady. Ti, co se považují za největší odborníky v této oblasti, jimi zpravidla naopak vůbec nebývají.

Není pochyb o tom, že se kreativita hodí v jakémkoliv odvětví, ať už něco tvoříte, jednáte s lidmi či pracujete s dětmi. Na každé pozici užijete myšlení, které trochu vystupuje z řady. Naučit se mu dá, jen se musíte naučit mírně oprostit od běžných postupů.

Vše vám vysvětlí nová kniha

Co to vlastně je kreativita? Jak se dá získat? Kde ji užijete? Pokud si kladete takové otázky, mohla by vám na ně odpovědět nová kniha Kreativita a její rozvoj. Snaží se pohlížet na téma komplexně, vyvrátit nejčastější omyly a nabídnout čtenářům návody, jak si vybudovat kreativní myšlení. Přestože má hlavu v oblacích, drží nohy pevně na zemi. Jejím autorem je Petr Žák, dlouholetý trenér a lektor manažerských dovedností.

Podívejte se na základní informace o knize

Petr Žák absolvoval brněnskou JAMU, pak na vysoké škole vyučoval kreativitu, psychologii, manažerské techniky a management HR. Má více než patnáctiletou praxi, proto zájemce neinformuje pouze o nudných faktech, ale zejména o poznatcích z reálného života. Ostatně přehled, o čem všem se v knize Kreativita a její rozvoj mluví, si můžete udělat velmi snadno. Na webu vzdělávací společnosti MotivP se to dozvíte.

Petr Žák má na webu MotivP celou řadu videí, a dokonce vytvořil online kurz Business jako Showbusiness, který má velký úspěch. Pokud si jeho videa pustíte, sami uvidíte, jakým stylem podává informace, a přesvědčíte se o jeho kvalitách. První vydání „Kreativity“ bylo beznadějně vyprodáno, knihu podobného ražení budete na pultech knihkupectví shánět jen těžko. Originál je pouze jeden a vy ho můžete mít. Na MotivPress je skladem.