Celkem v bazaru 92381 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2829 nových .

K vysněné postavě zábavnou a efektivní cestou

Plavková sezóna se nezadržitelně blíží a možná i vy si říkáte, že by to chtělo do léta pár kilo shodit. Co však v případě, že máte velmi kladný vztah k jídlu a cvičení vám nic moc neříká? Zkuste to zábavnou formou!

Vyvážený jídelníček

Hubnout v žádném případě neznamená hladovět či držet drastické diety, kde je dovolena pouze zelenina a bílý jogurt. Naopak, pokud chcete hubnout zdravě, vyvážený jídelníček je polovina úspěchu. Samozřejmě to neznamená vzdát se všeho, co jste měli doteď rádi. Pokud vynecháte smažené, sladkosti, potraviny s prázdným obsahem kalorií a nahradíte je zeleninou či zdravou variantou, máte napůl vyhráno. Pokud si s vhodnými potravinami nevíte rady, vždy je možnost využít služeb sestavení jídelníčku na míru. Tak budete mít zajištěné, že budete jíst pravidelně, nebudete zbytečně hladovět a navíc kila půjdou krásně dolů.

Pohyb je klíčový

Správně se stravovat však samo o sobě nestačí. Důležitá je také fyzická aktivita. Začít s pravidelným cvičením ve fitness klubu je dalším krokem k vytoužené postavě. Na jaká cvičení se zaměřit, pokud vás klasické posilování nebaví? Velmi oblíbeným pohybem, který protáhne všechny svalové partie, je skákání na trampolíně. Výhodou je, že se většinou skáče do rytmu hudby, a také díky měkkému povrchu nejsou zatížené klouby a kolena. Skákání si můžete užít na specializovaných lekcích nebo si trampolínu pořídit domů a cvičit z pohodlí domova. Další zábavnou aktivitou ze sálového cvičení je kruhový trénink. Je skvělý na vylepšení kondice i jako způsob, jak poměrně rychle shodit přebytečný tuk. Existuje i mnoho dalších zábavných forem shazování kil – např. hooping, zumba či aerobic.

Nezapomínejte se pravidelně odměňovat odpočinkem. Nejefektivnější je si ihned po cvičení dopřát oddych ve wellness zóně. Bazén, sauna či masáž je skvělá pro regeneraci namáhaných svalů, a také vás bude motivovat, že po úspěšném cvičení na vás čeká relaxace.