Infolinka733 455 333 po - pá 7:30 - 16:30
nebo Registrace pro přístup do sekce Můj Profit.

Celkem v bazaru 23587 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2710 nových .

Chatbot – komunikační robot, který vám vydělá peníze

Marketing se obrovskou rychlostí vyvíjí spolu s technologiemi. Stále sice platí, že dobrý obchod nedělá jen kvalitní a žádané zboží, ale i dobrá komunikace se zákazníkem a zpětná vazba. Mění se však podoba této komunikace. Stále častěji a s perfektními výsledky ji přebírá chatbot – tedy počítačový program uzpůsoben automatizované komunikaci se zákazníky.

Nová doba si žádá nový marketing

Chatbot je nástroj pro tzv. messenger marketing (též chat marketing). Využívají se různé platformy, od Skype, Facebook Messenger, Slack, WatsApp a další. V České republice už najdete celou řadu funkčních chatbotů. Používá jej třeba AXA Assistence pro své cestovní pojištění, Rekola Bikesharing pro půjčování sdílených kol, Rohlík.cz má svého rohlíkobota Káju, který s vámi komunikuje při zpoždění doručení objednaných potravin a podobných využití najdete mnohem více. Je zajímavé podívat se na možnosti chatbotů i pro váš business. S tím vám jsou schopni poradit v Ko-bot – ve firmě, která se zaměřuje na vytváření chatbotů a s nimi spojených marketingových kampaní.

Ko-bot.cz – to je full servis v oblasti vývoje chatbotů

Ko-bot se zaměřuje na kompletní servis v oblasti chatbotů, od technického nastavení až po vytváření konkrétních marketingových kampaní. Proč na chatboty sázet? Protože jsou až 12× výkonnější než e-mailový marketing a jejich průměrný click rate dosahuje až 24 %. Firma má za sebou desítky úspěšných realizací, včetně těch pro Notino, Feedo.cz, Spokojenypes.cz, RůžovýSlon.cz a další zajímavé online projekty.

Chatbot vždy na míru

Firma Ko-bot nenabízí žádný šablonový systém, ale individuální řešení pro každého zájemce o chatbot. Vývoji předchází podrobná analýza zákazníků, se kterými má chatbot komunikovat. Na základě analýzy se vypracuje nejvhodnější strategie a stanoví se cíle. Součástí vývoje je rovněž testování produktu. V Ko-bot si uvědomují, že každý segment uživatelů potřebuje jinou komunikační strategii. Proto je volen vždy individuální přístup. Současně se každá kampaň průběžně vyhodnocuje a upravuje.