Celkem v bazaru 29287 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2744 nových .

Jaké jsou nejoblíbenější reklamní předměty

Každý rád dostává dárky. Toho využívají firmy obzvláště nyní před koncem roku a drobnými dárky odměňují své nejlepší zákazníky a zvyšují tím jejich zákaznickou loajalitu. Tyto dárky mají obvykle formu reklamních předmětů, to znamená, že jsou označeny logem firmy, která je rozdává. Je to jednak díky tomu, že se firma snaží dostat své logo mezi co největší publikum, ale také proto, že viditelné označení logem či názvem firmy je požadovaná podmínka pro to, aby bylo na první pohled jasné, že nejde o obyčejné dárky ale o reklamní předměty - daňově uznatelné.

Kromě viditelného označení logem či názvem firmy musíte pro daňovou uznatelnost reklamních předmětů splnit ještě další dvě podmínky. Nesmí jít o zboží podléhající spotřební dani, například alkohol. Může však jít o víno, pokud není šumivé. Poslední podmínkou je cena, která nesmí přesáhnout 500 Kč bez DPH a to včetně obalu a eventuální dopravy.

K čemu je potřeba, aby byly reklamní předměty - daňově uznatelné? Je to jednoduché. Nikdo netouží platit větší daně, než musí, a proto se podnikatelé snaží vložit částku za reklamní předměty do účetnictví a odečíst si ji tak za základu daně.

Podnikatelé většinou volí jako reklamní předmět něco, co budou lidé rádi a často používat. Trička, hrnky, propisky, ale i drobná elektronika jako jsou USB flash disky nebo power banky jsou extrémně praktické a lidé je často používají. Pokud někdo bude v práci pít každé ráno kávu z hrnku s vaším logem, bude jej mít před očima nejen on, ale i jeho ostatní spolupracovníci. Vaši firmu si tak podvědomě spojí s příjemnými zážitky, což může hrát rozhodující úlohu při uzavírání dalšího obchodu. Pokud si nejste jisti, jaký reklamní předmět zvolit, prohlédněte si obsáhlý katalog firmy bluearrow.cz, kde si můžete vybrat z tisícovek předmětů, které můžete použít jako dárek a přitom jde o reklamní předměty - daňově uznatelné.